loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 62 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست....نفسم می گیرد در هوایی که نفسهای تو نیست.

***

در ِ این دل به رویت بازست
حتّی روزهای تعطیل....

***

وقتی که من دارم فکر می کنم و تو داری فکر می کنی که من دارم به چی فکر می کنم ...دوست دارم که فکر کنی که دارم به تو فکر می کنم♥

***

عاشق نیستم،
شاعرم.
فقط نمی‌دانم چرا وقتِ نوشتن از تو
بال درمی‌آورم!

***

میگن:
همه آدما توی زندگیشون یه یواشکی دارن
تو هم یواشکی من هستی..
یواشکی دوست دارم...♥

***

ماندن به پای کسی که دوستش داری
قشنگ ترین اسارت زندگی است !

***

كسي كه دوستت داره،
همش نگرانته.به خاطر همين بيشتر از اينكه بگه دوستت دارم
ميگه مواظب خودت باش...

***

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 1,422
  • بازدید کلی : 50,738