loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 66 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

 

عید قربان

زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم وپاکی چشمه زمزم عید سعید قربان مبارک

***

همزمان با عید قربان دلت را قربانی محبت ،عشق ،صمیمیت و مهربانی من کن .

***

همیشه آرزو داشتم جگرتو بخورم و الان خیلی خوشحالم. چون فردا دیگه به آرزوم میرسم.

***

تا حالا فکرکردی اگرخدابه حضرت ابراهیم امرمی کرد به جای پسرش زنشو قربانی کنه این مراسم هرسال باچه شکوهی تکرار می شد؟

 

ادامه در ادامه مطلب ...

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لوکس ابزار در تاریخ 1391/08/05 و 9:33 دقیقه ارسال شده است

چشم حسود کور بشه واقعا سایت پر محتوای داری نمی دونم چرا ولی این اولین سایتی بود که انقدر ازش لذت بردم برای همین دوست دارم همینطور پیشرفت کنه شکلک من برنامه نویسم یک کدی درست کردم فقط برای سایت خودمه به کسی هم ندادمش ولی به شما میدم جون هر کسی دوست داری به کسی ندیش چون بر خی از ادم های سود جو همین کد رو 20 هزار می فروشن شکلک فقط کافیه بازدید روزانه منو ببینی بالای 15 هزار بازدید در روز دارم با این که سایتمو یک ماه بیشتر نزدمش شکلک خب ابتدا کد رو برات آپلود کردم از لینک زیر دریافت کن و در انتهای ویرایش قالبت قرار بده
http://s1.picofile.com/file/7538145157/afzayesh_rang.zip.html
سپس سایت خود را باید در 150 سایت گوگل از طریق لینک زیر ثبت کنید
http://loxabzar.rozblog.com/page/1
ناگفته نمونه سایت رو هم خودم طراحی کردمش
کد بصوت پاپ عمل می کنه سایت شما در سایت های دوستان به نمایش در میاد وبه زودی با کمی صبر وشکیبای بازدید روزانه بالای خواید داشت
فقط اگه راضی بودی اول یک صلوات برام بفرست دوم منو با نام لوکس ابزار لینک کنhttp://loxabzar.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 1,432
  • بازدید کلی : 50,748