loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 78 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)


السلام علیک یا امیرالمومنین...
ای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدار...
پشت سرت کسی نشسته که شق القمر کند...

***

شب قدر است و دلم سرشار از عشق دیدار
شب قدر است شب عشق بازی با خدا
شب ربنا گفتن و پرواز تا خدا
التماس دعا...

***

الهی انچه تو این شبا به "خوبانت" عطا می کنی به ما هم عطا کن....
التماس دعا

***

شب قدر، شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها.

***

شب قدر، فصل نزول آیات رحمانی بر بوستان جان‌های روحانی است.

***

شب قدر، گاه رویش جوانه‌های الغوث الغوث بر عرصه لب‌های تائب است.

***


شنیدی تو شب های قدر اگه حق الناس گردنت باشه صدای ناله هات به عرش نمیرسه؟؟؟؟؟
تورو به حق این شبهای عزیز اگر حقی ازت ضایع کردم،حتی یه حرف
"حلالم کن"

***


مسافر پرواز رمضان:
پروازت بی خطر.امیدوارم توشه ات فراوان و سهم سوغات من .
دعای شبهای قدر شما باشد ...
التماس دعا

***


خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها
دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها
که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر
که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر...

***

شب قدر، آوای ایمان را در گوش جان انسان‌ها ترنم می‌کند.

***

دستهای من دخیل دل پاکت...
مرا در این ساعات نه به بهای لیاقت،بلکه به رسم رفاقت اول حلال وبعدهم دعاکن.
وخداکندکه بدانی چقدر محتاج است،نگاه خسته ی من بر دعای دستانت
التماس دعا...

***

شب قدر، لاله‌ای شکفته در کویر شب‌های عادی سال است.

***


شبهای دراز بی عبادت چه كنم؟
طبعم به گناه كرده عادت چه كنم ؟
گویند کریم است و گنه می بخشد…
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم ؟

***


خدا تو را
امیر المومنین خواسته بود
مردم تو را
امیرالمظلومین خواستند!

السلام علیك یا ابالحسن


***

مبادا لیله القدرت سرآید
گنه بر ناله ام افزون تر آید
مبادا ماه تو پایان پذیرد
ولی این بنده ات سامان نگیرد
شب قدر است، اگر قدر بدانیم..

***


به قلبم سوره کوثر نوشتند
دلم را بنده قنبر نوشتند
به کوی عاشقی،
در لوح سینه
صد و ده مرتبه حیـــدر نوشتند . . .

ای خدا ، اجابت کن امشب این دعا *برای من کافیست فقط یک نیم نگاه* منتظر می مانم ، یا علی مولا.*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,306
  • بازدید کلی : 50,622