loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 177 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

خبر فوری از چین:

这不只是为了好玩
通过博客
从创建的博客当场笑

卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排 埔泄覯狿母 墄嫺 !!!!!!!!!

خدا خودت پشت و پنهامون باش
دلم صافه انشاا... شایعه هستش!!!

***

دختر است دیگر...
بعله از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسره است!
فقط شبیه دختره است!

***

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم...
بی وجدان عجب نوری داره؟!!!

***

تو فرهنگ ایران"عمه"مسئول بازیافته تو فامیل؛هرچی كه به دردنخوره،تو چشات زل میزنن و میگن"به درد عمت میخوره"

***

دیالوگ ماندگار فامیل دور:
آقای مجری ما چند خط زیر خط فقریم...
اگه یارانمونم قطع کنن میریم صفحه قبل...

***

دختره پیام داد چرا منو اد کردی؟گفتم قیافت شبیه بازیگرای محبوبم بود!
با خوشحالی نوشت کـــــــــــی!......گفتم سمندون !!!
بلاکم کرد!!!!خب سمندون دوس دارم!!!

***

دوس دختدرم پیام داده:
عشقم کجا بودی جواب ندادی؟
میگمwc
میگه:وااای چه تفاهمی نفس
میگه:2 داشتی یا 1؟
میگ 2 میگه:وااای دیگه باید منو بگیری خیلی تفاهم داریم...
عاغا شوهر کمه سر ریدن میخواد غالب کنه خودشو!!!

***

این دخترایی که با یکی دوستن ولی همزمان خبر عقدشون با یکی دیگه میاد!!!
.
.
.
.
.

بی وجدان ها منو یاد رونالدینهو می اندازن...
ب چپ نگاه میکرد ب راست پاس میداد خخخخ

***

دیروز داشتم نذری پخش میکردم در یه خونه رو زدم دختر اومد جلو در,نذری رو برداشت تو جشام نگاه کرد با لبخند گفت انشاا... هر چی حاجت داری بهش برسی!!
منم نامردی نکردم گفتم من فقط یه حاجت دارم دختر چشاش گرد شد داش از حلقه بیرون میزد گفت:خوب چیه؟منم یکم مکث کردم با لبخند گفتم:آزادی مردم مظلوم غــزه!!
نمیدونم چرا درو محکم بست و خداحافظی نکردوفکر کنم یا آمریکایی یا اسرایلی بود.خخخ

***


چقدر چاق شدی؟؟؟
جمله ای که میتونه در جا جنس مونث رو از پا دربیاره و در طولانی مدت باعث افسردگی اون شخص بشه...

***

من هم سن وسال تو که بودم,شش هفت تا گروه رو تنهایی می چرخوندم!
.
.
.
از سری سرکوفت های مدیر گروه واتس آپ به فرزندش در آینده

***

اگه اونی که هست و نیست می بود

و اونی که نیست و هست نبود

حال من اینطوری که هست نبود

و اونطوری که نیست می بود … :|

***

یکی از پیچیده ترین آدرس دادنها , دادن نشونی درست محل خارش ب کسی ک داره پشتتو میخاره هستش :|

***

میگن اون دنیـا تک تک دیـوارهـا و مـبـل ها و فـرش ها و میزهایی
که بهشون دماغ مالیدی میان شهادت میدن !

حواستون باشه

***

“سُسش سُسسا” چیست ؟
رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,289
  • بازدید کلی : 50,605