loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 39 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)


دل من دیگه خطا نکن ...
با غریبه ها وفا نکن زندگی رو باختی دل من...
مردمو شناختی دل من...

***


آهای گینس...
ثبت کن!
نام یارم را که "رکورد"خیانت را شکست...

***

بعضی ها گریه نمی کنند!اما....
از چشم هایشان معلوم است که اشکی به بزرگی یک سکوت,گوشه چشمشان به کمین نشسته...

***

وقتی مردم روی سنگ قبرم بزرگ بنویسید:اولین بارش نبود مرد که...

***

غصه نخور دلکم
قهوه  با تلخیش خوشمزه اس عشق با دوریش....

***

عمرسیت خودم را به خریت زده ام دلم برای آن روی سگم تنگ شده است


***

دلم تنگ روزهایی شده که کسی را دوست نداشتم!چقدر خوب بود آن بیخیالی ها !!!

***

وقتی تو نیستی,نگاهم حوصله نمی کند پایش را از چشمم بیرون بگذارد


***

همیشه یادمان باشد نگفته ها رو میتوان گفت...اما گفته ها رو نمی توان پس گرفت.

***

سکوت میکنم...
بگذار حرفها آنقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند ...!!!

 

***

یا مرور بعضی عکس ها و دیدن چهره ی بعضی ها؛ آدم با خودش میگه: اینجا هنوز لــاشـی نشده بود !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,338
  • بازدید کلی : 50,654