loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 197 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)


از این ب بعد اگه خواستی از خیابون رد شی
اول سمت چپ,بعدسمت راست,بعد آسمونو نگاه کن
شاید یه هواپیمایی در حال سقوط باشه

***

یارانه محبت ها تو قطع نکن,من زیر خط فقرم مهربونیاتم!

***

عضی وقتا دلم اینقدر پر میشه که قرار نیست خالی بشه!!

***

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!
وقتی ناراحتی میری در یخچالو واووو میکنی!

***

یه زوج میرن مسافرت لندن. خانمه تو اتاق یه موش می بینه از همسرش میپرسه انگلیسی بلدی بری به صاحب هتل بگی اینجا موش هست؟ اونم میگه البته که انگلیسی بلدم. میره به رئیس هتل میگه
Do you know Tom & Jerry?
Yes I do.
Jerry is here

***

یکی از وحشتناک ترین لحظه های دوران مدرسه این بود که صبح دیر برسی مدرسه و ببینی هیچ کس توی حیاط مدرسه نی جز ناظم

***

یادش بخیر امتحان آخر سال که میدادیم کتابا رو پاره میکردیم تا برسیم خونه ولی الانا چی ها خودت بگو همش باید دنبال کتاب بچه زرنگا باشیم ورش داریم برا شهریور

***


به افتخار اون نسلی که ظهر ها ب زور میخوابوندنشون تا خرابکاری نکن..
اما حالا باید ظهر ب زور بیدارشون کنن از خواب...

***

من جدیدا یه مشکل جنسی پیدا کردم
لطفا کمکم کنید
.

.

.


.


.
تی شرت خریدم رنگ میده,بنظرتون ببرم پس بدم!پولشو پس میده؟؟؟
چیه خو اینم مشکل جنسیه دیگه حتما که نباید خاک برسری باشه!

***

یه روز داشتم تو خیابون راه میرفتم که یهو ی مرده با فراری زرد خوشگل اومد...همه چشا بهش دوخته شده بود...همه زیر لب ازش تعریف می کردن که ناگهان...ی پیر زن اومد دست تکون داد بهش خیال کرد تاکسی هستش...هیچی دیگه در حالی که ما داشتیم آسفالتو گاز میگرفتیم اون مرده هم داشت محو می شد کم کم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,302
  • بازدید کلی : 50,618