loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 67 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

میدونم بیداری داری ستاره ها رو میشماری ولی یکیشون کمه چون داره بهت اس میده!!!
من هم خوابم نمیبره دارم گوسفندها رو میشمرم ولی یکیشون کمه چون داره اس میخونه!!!

***

یه حاجی بود یه گربه داشت
گربه را خیلی دوست میداشت
گوشت را گرفت طاقچه گذاشت
گربه اومد گوشته را خورد
حاجی اومد گربه را کشت
رو سنگ تاریخش نوشت
یه حاجی بود یه گربه داشت...........

***

طرف تموم زندگیش رو جمع کرده فروخته رفته اونور آب این همه هزینه کرده صب تا شب پای فیس بوکه داداش یه وی پی ان میگرفتی ایران میموندی دیگه

***

یه مریضی یه لاعلاج دارم هرکی یومیبینم فکرمی کنم آدمه

***

فامیل دور : راه رفتـنـی را ، باید رفت ! در بستنی را ، بــــاید بست !

پسر عمه زا : در بستنی رو باید لیسید ! =))

***

همین دیشب برات کادو خریدم
تو گفتی نه عزیز دیگه بریدم
خیال کردی بری بی تو میمیرم؟
اگه رفتی یکی دیگه میگیرم

والا با این اخلاقاشون...

***

پیر منم/جوان منم/تیر منم/کمان منم/من نه منم نه من منم/منمو ننم ننمو منم/
من چه منم چمن منم/چه من منم چمن ننم/چمن منم منم ننم.............
.
.
.
این ذکر را روزی 10 بار زمزمه کرده تا زبانتان قوی گردد..

***

اگه فکر میکنی دلت از دنیا پره
اگه حس میکنی یه مشکلی داری
اگه خیال میکنی سنگین شدی
.
.
.
.
.
.
.
.
برو دستشویی !!!!!!!!!!!!!

***

اين نصيحت دوستانه رو از من داشته باش:


"بهتره سكوت كنى و ديگران فكر كنن كه احمقى تااينكه حرف بزنى و همه ى شك هارو از بين ببرى"
خخخخخ

***

زنـدگـي خـيلـي قـشنـگـه؛ (^_^)
..
..
..
..
..
..
..
..
الـبـتـه بـستگـي داره چـقـد خــودتــو بــه خـريـت بـزنـي

***

تا حالا نيمه شب ديدي؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
ميدونستم نديدي واسه همين بيدارت كردم ببيني خيلي قشنگه...

***

ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮊﺍﭘﻦ
1 朣琴执执
2 浻牡楧硰执
3 执浻牡楧
4 敬 瀰絸朣杢
5 执獧捡杫
6 湵 潣潬
7 昣昸昸慢正
9 敷止瑩慲楤
10 楬敮牡晥
11 瑦潴牦
12 浯 捥捥浩条
13 穯氭湩慥牧
14 摡敩瑮灯捥
15 捥 慢正
16 牧摮椭慭敧
17 湩慥牧摡
18 敩瑮琨灯
ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺳﺮﺷﻮﻥ
敩瑮琨灯
ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻥ!!!

***

میدونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟ تویی
آخه عسل که نمک نداره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 1,484
  • بازدید کلی : 50,800