loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 83 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .

***

واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

***

خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست

***

رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت … نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه . . .

***

خنده های تـــو
آرزوهـــای مـن انـد
بخــند
تا برآورده شوند  . . .

***

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است . . .

***

مبادا مثل برگی زرد باشیم / رفیق مردم بی درد باشیم
مزن بر عاشقان از پشت خنجر / بیا ای دل همیشه مرد باشیم . . .

***

شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد
ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد . . .

***

من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو . . .

***

به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 1,369
  • بازدید کلی : 50,685