loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 84 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

از ننه باباهای عزیز خواهش میکنم که دیگه تا اطلاع ثانوی با کودکان خود قهر نکنن …
دیگه به قدر کافی خواننده داریم !

***

یه سال ساعت دوازده شب داشت برف میومد و ما هم خوشحال که فردا تعطیله که یهو قط شد بارون اومد برفا آب شد ، بارونم بند اومد کم مونده بود نصفه شبی خورشید شروع کنه به تابیدن …

***

دقت کردین دندون درد همیشه شب ها وقتی سرتو میزاری رو بالش شروع میشه ؟؟؟ احتمالا کرمهای محترم دندون ، شبا اضافه کاری چیزی میگیرن …

***

رفتم نمایندگی ماشین به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده چی کار کنم ؟
میگه صدای ضبط رو زیاد کن !
من فقط میخواستم بدونم که صدای ضبط رو ریاد کنم یا خودم چهچه بزنم که واقعا از دو راهی نجات پیدا کردم !!!

***

آقا ازدواج هم خیلی سخت شده ! خدمت مامانم عارض شدم دنبال یه دختر باش داداش نداشته باشه …
هی میپرسه چرا ؟
توضیح دادنش سخته ولی نمیخوام زنم عمه باشه :دی

***

حالا گفتن نداره ولی وقتی بچه بودم هر وقت می گفتن واسه شفای مریضا دعا کنید اول از همه واسه شفای قلب مریض میزوگی تو فوتبالیستا دعا می کردم …

***

رفتم شیرینی بخرم به شیرینی فروشه
میگم این شیرینی کشمشیا چرا توش
کشمش نیست؟ یارو میگه شما
شیرینی ناپلئونی می خرین لا هر
کدوم ناپلئونه ؟ تا حالا اینقد قانع
نشده بودم تو زندگیم :|

***

دلار از مرز 3000 تومن گدشت
خداحافظ آنتالیا
سلام بر گاومیش گلی سرعین
درود بر رامسر
خداحافظ آدیداس
سلام و دو صد سلام بر کفش ملی
خدانگهدار بنتون و سلام بر پاتن جامه
خدا نگهدار ریلکس، زایلیتول
و سلامی به گرمی خورشید بر شیک، خروس نشان و سقز !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 1,351
  • بازدید کلی : 50,667