loading...
نمکستون - سایت تفریحی
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Love Boy Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ بازدید : 54 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

آخرین تصمیم من دست های تـــــــــو بود !
گرفتم و دور شدم …

***

نم نم عشقت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان غمت بمیرم !

***

به لطف تو خیاط ماهری شده ام ، جفت چشمانم رو دوخته ام به در تا بیایی ؛ اما نکند آمده ای و من ندیدمت ؟!؟!


***

ماه که همیشه پشت ابر نمی ماند
گاهی پشت دستان تو می ماند وقتی گریه می کنی …

***

بین روی زمین افتادم … !
قند خونم رسیده به صفر !
بگو : دوستت دارم !
من به این دروغ شیرین محتاجم …

***

حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و من آزادتر گم میشوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک “مــن” جا دارد …

***

قند لبانت ؛ نمک گیرم کرد !
نمیدانم فشارم بالاست یا قندم ؟!؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 1,339
  • بازدید کلی : 50,655